cases

Case

Bij Aalbers Textiel, gespecialiseerd in het bewerken van bedrijfskleding door middel van bedrukken en borduren, bieden ze ook diensten aan in reclame-uitingen. Er ontbrak echter een vaste uitstraling. Om dit op te lossen, heb ik niet alleen een nieuwe website gecreëerd, maar ook een helder huisstijlboek. Hiermee willen we duidelijkheid scheppen en een herkenbaar merk vormgeven. Het doel van dit project was om het volledig uit handen te geven en het project van A tot Z te creëren.

Websites door de jaren heen.

Concepten

Hieronder zie je een selectie van ontwerpen. Niet allemaal zijn ze geselecteerd, enkele voldeden niet aan de wensen van de klant. Er zijn ook ontwerpen die te veel beeldmateriaal of tekst bevatten, wat voor de klant niet relevant was en daarom zijn deze elementen uit de definitieve ontwerpen weggelaten.

Realisatie

Vanuit een verouderde branding is er nagedacht over de herkenbaarheid, deze is gebleven door het logo nagenoeg te behouden, maar wel een modern lettertype toe te voegen. Daarnaast is er nu nagedacht over de gehele branding. De kleuren passen bij de expertise van de klant en de professionaliteit van het bedrijf is nu écht te zien in de website en branding. Over de elementen is nagedacht. Zo past het bij de diensten die ze leveren en is het een gehele samenhang.

Visuele identiteit & Drukwerk